1 timme kvar

Sen ska jag vara där.
Ska alldeles strax ta min medicin och förbereda mig.
 
Jag och Romina har varit nere i cemtrum och ätit frukost på Fahlmans, riktigt skönt där i solen. 
Vi gick och tittade i lite affärer sen promenerade vi hem till henne igen. Nu ska vi dricka en kopp kaffe innan vi ska bege oss igen.
 
Allt känns väldigt overkligt just nu.
Jag försöker fokusera på att allt ska gå bra. 
Tycker mig se människor överallt som ser sjuka ut, som kanske oxå har cancer. 
Känns som att sjukdomen följer efter mig överallt nu.
 
Jag vägde mig imorse och jag väger just nu 61 kg. Jag tänkte hålla lite koll så jag inte pendlar allt för mycket. Det JAG kan styra över ska jag göra oxå. 
 
Önska mig lycka till ❤️

Kommentarer
Postat av: Trygg

Lycka till tjejen. Den fighter du är tar dig över detta. Trygg

2015-04-21 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0