Blir ett besök på måndag!!

Nu har jag tänkt över den lilla incidenten på dagis och jag ska fixa ett möte med dom på måndag. 
Jag kanske missuppfattade situationen och jag ska ge dom en chans till att verkligen förklara hur dom menade. 
Jag kommer iallafall hämta mina barn INNE på dagis under hela denna tiden. 
Jag kommer svara på alla frågor som barnen har och om någon har problem med detta så tar jag gärna den diskussionen. 
Att jag har fått cancer är varken nåt att skämmas för eller att smussla med. 
Jag är fortfarande samma person, samma Bella!! 
 
Nu blir det fredagsmys!! 😊

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Bra Bella 👍🏻

2015-04-24 @ 18:50:48
Postat av: Lillasyster<3

Bra jobbat! Även Rektorn/ den ansvariga borde verkligen få denna information också, inte bara personalen. Inte ok! Cancer är tyvärr en folksjukdom och det är en resa i mångas liv som gör en starkare. Det är inget att skämmas över, man ska vara stolt att man fightas mot cancern! <3

2015-04-24 @ 23:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0