Förkylningstider

Ja det är det nog nu, därav min snoriga näsa.
Vad ska man göra då, jo man kan äta riktigt bra.
 
 
 
 
 
Det är precis vad jag försöker göra. 
Alla måltider jag intager nu för tiden försöker jag vara väldigt medveten om, vad det egentligen är jag stoppar i min kropp. 
Den tillfredställelsen jag får när jag äter helt vegetariskt och utan processad mat är obeskrivlig. Jag mår onekligen som bäst då.
Barnen är fortfarande skeptiska till viss av min mat men jag kan med öppenhet och ärlighet säga till dom att detta är BRA mat som bara gör er till friska hälsosamma individer ❤️
Jag älskar mina barn och min kropp och jag kommer alltid att försöka ge dom det bästa jag bara kan.
 
Igår åkte jag hem till Romina och Rickard och spenderade natten där. Jag tog min temp som min sjuksyster befallde och jag hade tyvärr lite feber.
37,6 och jag brukar ligga på 36,5 😕
MEN till mitt försvar så va det kväll och då brukar tempen vara lite högre.
Jag vaknade nu vid 8 och ska ner till sjukhuset och ta prover just för att kolla mina värden så jag avvaktar och ser om dom hör av sig.
Skulle jag ha nån typ av infektion i min kropp så vet läkarna det nu då.
Min sjuksköterska lovade att hon skulle ringa idag till mig isåfall.
 
 Snart min tur!!!
 
Jag måste bara säga att jag är väldigt tacksam för min sköterska på onkologen. Hon har ringt med jämna mellanrum och hon håller koll på mig, på hur jag mår. 
Nu när jag var inne i tisdes och kollade mina utslag så lade hon om min PIC och fixade så jag fick prata med läkaren. 
Sen ringde hon till mig igår och frågade hur det hade gått hos hudläkaren, vad dom hade sagt.
Jag känner mig väldigt trygg tack vare henne i denna otrygga situation. 
Så en stor eloge till henne 😊
 
Hoppas ni får en superbra torsdag ☀️
 
Blev en spark/cykeltur till och från dagis igår. Tjejerna älskade det 👍🏻😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0