Idag gäller det!

Nu sitter jag och Romina och dricker kaffe och äter lite frukost. Snart bär det av in till stan och in till sjukhuset. Det ska bli skönt att komma in och få lite mer info om vad som kommer hända. Mindre kul är det att få en sån slang i armen men men. Igår va jag ute och fikade med Mia 😊 det va så mysigt!! Vi ses inte så ofta men när vi gör det så är det verkligen precis som vi Alsing varit ifrån varandra. Innan dess va jag och Viktor och barnen på väla och strosade runder. Han köpte en tavelram till Lava och en tavla till Nova, superfin. Det va dags för nya skor till Lava så jag köpte till henne och Nova 😊 Sen efter det så åt vi lunch där innan vi åkte hem. Jag hoppas att jag får en revision idag av läkaren till Peruk, så jag kan bli klar med detta. Jag har hittat en frisörsalong här i Helsingborg än så länge som kan göra peruken men jag hoppas att jag kan få nån slags lista av läkaren när jag kommer dit. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0