Klart!!

Detta va nog det jobbigaste jag har gjort Ingela mitt liv.
Jag va obekväm och ville bara krypa ur mitt eget skinn när damen plockade fram den ena peruken efter den andra. 
Känns det bra frågade hon. 
Jag vill gråta, självklart känns det inte bra. 
Till slut valde jag en av dessa perukerna. 
Min revision gav mig två stycken så jag tog en till i samma färg. 
 
(Här sitter man och väljer peruk)
 
(Den här va väl inte sååå hemsk)
 
(Här ligger den, mitt framtida hår)
 
Nu är jag hemma, äter lite "frukost". Ska alldeles strax hämta upp barnen på dagis. 
Dom får mig att tänka på annat. 
Det blir en tur till hjälmshult idag och hälsa på Sandra och Lova och Elliot 😊
 
Kram på er ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0