Nedräkning

Ungefär så känns det, som en nedräkning till...behandlingen. 
Har tänkt jättemycket på om jag ska raka av håret snart eller om jag ska vänta. Vad är rätt och vad är fel.
Jag frågade Nova om hon trodde mamma skulle se konstig ut.
Hon sa bara att jag skulle ha min peruk på mig så att ingen skulle skratta åt mig. Hon är inte orolig för mig.
Sen sa hon att hon skulle hjälpa mig att sätta på min sjal VARJE dag så jag blev fin.
Man blir varm i hela kroppen av dessa fina orden.
Med dom två vid min sida så klarar jag ALLT ❤️
 
 
Detta blev middagen idag. En bananpannkaka (ekologisk) med turkiskt youhurt och valnötter.
Tänk på vad ni stoppar i munnen, ta hand om er kropp...ni får bara en 😉☀️🌱

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0