Nova provar mammas peruk

 
 
 
Nova verkar fixa detta ganska bra. Hon tittade och kände på peruken.
Lava ville inte ens ta i den. Hon tittade på den, gjorde en grimas och sedan gick hon.
När vi sen åt middag så sa hon:
 
Mamma, jag vill inte se dig utan hår. Sen när du inte har ditt hår längre så vill jag att du har ditt andra hår hela tiden. 
Jag sa: 
Men det är ju bara hår Lava, det är inte så farligt.
 
Hon sa: jag vill aldrig se dig utan hår, då får vi träffas sen igen när du har fått ditt hår igen.
 
Att höra henne säga det fick mig att vilja gråta.
Men det är svårt, om hon inte vill se mig utan hår så får jag väl ha en mössa eller nåt när jag är med dom.
 
Nova skulle iallafall ge mig en massa kramar när jag inte hade nåt hår, för det behövde jag då ❤️ Min söta gullunge!!!
 
Nu ska vi mysa i soffan, jag är helt slut.
Hej så länge ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0