Nya tag idag 😊

Det blev en skogsutflykt med Viktor och barnen idag. Riktigt skönt va det. Älskar naturen...alla dofter och ljud!! SĂ„ nu kan jag somna med alla intryck fĂ€rskt i minnet. Jag har börjat lyssna pĂ„ naturljud nĂ€r jag ska sova...hjĂ€lper vĂ€ldigt mycket faktiskt. Det Ă€r rogivande pĂ„ nĂ„t sĂ€tt. SĂ„ret efter operationen har börjar klia...eller rĂ€ttare sagt huden bredvid sĂ„ret kliar. Jag ska avvakta och se om det ger med sig annars fĂ„r jag ta det med sköterskan pĂ„ tisdag. PĂ„ torsdag ska jag sĂ€tta in den hĂ€r saken i armen som jag en ska ha i 4 mĂ„nader...lagom kul. Fick veta nu sist jag va pĂ„ sjukhuset att dom sĂ€tter den i vĂ€nster arm oxĂ„. SĂ„ jag kommer bli halvt handikappad. Anledningen till att man sĂ€tter en sĂ„dan Ă€r för att cellgifterna Ă€r sĂ„ pass starka sĂ„ mina egna vener inre klarar av att frakta giftet ut i kroppen. DĂ€rför sĂ€tter man en slang som gĂ„r hela vĂ€gen till hjĂ€rtat eller till ett stort kĂ€rl sĂ„ det sedan kan skicka ut det i kroppen sĂ„ fort som möjligt. Imorgon ska jag och Romina hĂ€mta pappa pĂ„ flygplatsen. Ska bli kul att se honom igen ❀ Sen Ă€ter vi nog lunch ihop innan jag beger mig hemĂ„t. Nu ska jag försöka sova lite sĂ„ jag Ă€r pigg till imorgon. Har haft huvudvĂ€rk hela dagen idag sĂ„ det ska bli skönt att vila hjĂ€rnan lite 😉 God natt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0