Mmm...

Det är med en stor suck som jag sätter mig i soffan och börjar med detta inlägget. 
Varför en stor suck undrar ni??
Saker och ting verkar ändras i mitt liv hela tiden nu.
Jag känner mig väldigt splittrad när det kommer till vissa saker, andra saker är jag väldigt säker på.
Det är inte meningen att jag ska skriva i gåtor men nu så får det bli så. 
Jag måste erkänna att jag är rädd...eller rättare sagt skiträdd för förändringar.
Innan välkomnade jag det.
Jag känner mig naken i mörkret när saker runt omkring mig ändras.
Det är fel, det vet jag.
Livet består av en massa ändringar hela hela tiden, svaret är att kunna anpassa sig så dessa ändringarna blir till min fördel.
Man måste, JAG måste inse att livet inte alltid kan vara en dans på rosor....men jag kommer klara mig.
Jag kommer vara ledsen många gånger men jag kommer klara mig.
Det kommer komma en punkt när jag kommer skratta mer än jag gråter....jag välkomnar denna tiden.
Jag måste oxå inse att det är jag själv som bestämmer när denna tiden ska komma.
Jag måste bestämma mig för att vara lycklig och se allt det vackra i mitt liv.
Så nu kommer jag att se framåt fortsättningsvis, jag kommer inte se tillbaka alls.
Jag kommer gå vidare med mitt liv och jag kommer göra det med en säkerhet i mitt hjärta.
Jag är så stolt över mig själv.
 
Idag ska jag gå och titta på när min älskade Nova ska lussa, ska bli så roligt. 
Mamma är på väg hit just nu, jag ska hjälpa henne med att betala lite räkningar (internetbanken är inte hennes bästa vän).
 
Hoppas ni får en fin torsdag.
 
 
 
Lavas luciafika på skolan.
 
Lussebak med Viktor och barnen 😊

Kommentarer
Postat av: Trygg

Go girl förändringar är ibland bra, ibland oundvikliga nödvändiga. Du fixar dessa också.

2015-12-10 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0