En dag på stranden

Idag va det ju liiiite bättre väder än igår. 
Så det blev en tripp in till stan med flickorna. 
Vi invigde sommarkortet 😊 när vi åkte bussen in till stan. 
Nova satt som förtrollad vid fönstret, så underbart att se. 
Vi plockade snäckor och stenar. Barnen doppade fötterna i havet och jag såg hur det glittrade i deras ögon. 
Det är dom enkla små sakerna som verkligen förgyller mitt liv.
 
 
 
 
 
 
Det va en underbar dag idag helt enkelt.
Nästa behandling börjar närma sig och jag känner hur ångesten tar vid.
Jag försöker att släppa det och inte tänka på det men det är svårt.
 
Jag hoppas och jag önskar av hela mitt hjärta att det inte ska vara lika jobbigt denna gången.
 
Till nåt helt annat, midsommar!!
Det va jätte trevligt och vi hade superkul!!
 
 
 
 
 
 
Lava ville att jag skulle ha min peruk på mig på midsommar. 
Efter ett tag tyckte jag att det kliade. 
Själv tyckte jag att det såg konstigt ut.
Sen sa Nova: du behöver inte den mamma, du är fin ändå ❤️
Så jag tog av den.
Men jag tyckte det blev fint ändå.
 
 
 
Nu ska jag natta mina älskade flickor. Imorgon ska dom till Viktor. Han ringde innan och undrade när han fick ha sina flickor.
Kommer sakna dom buhu 😢
 
Hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0