Ny vecka, nya möjligheter

Det är ju så man ska se livet trots allt. 
Även om det ser mörkt ut så kommer det att bli ljusare.
Även om förra veckan va skit så finns det inget som säger att denna måste vara det. 
 
Helgen har bjudit på kalas och trevligt sällskap.
Jag va trött hela tiden men kunde ändå njuta av helgen.
 
 
 
Det blev supergod middag hos Jenny och David.
Jag provade på chiapudding för första gången...lite speciell konsistens men helt okej 😊
 
 
I lördes blev det bak hos Farmor 😊
 
 
Det va mysigt ned lite bullbak ( även om jag bara drack kaffe och tittade på). 
Vissa människor i mitt liv skänker helt enkelt bara en massa lugn och frid...barnens Farmor och Farfar är sådana personer.
Vissa tycker fortfarande att det är konstigt att jag umgås med Viktors mamma o pappa....men varför inte säger jag då.
Jag mår bra när jag är med dom och hoppas att det är ömsesidigt och det är väl det som är viktigast. 
Jag är så otroligt tacksam att Lava och Nova har just dom i sina liv...bättre farmor och farfar finns inte.
 
 
 
 
 
Nu sitter jag och väntar på min tur. 
När jag är klar så blir det direkt till Klippan för att hämta bilen som förhoppningvis har en fungerade tuta nu.
 
 
Ni får ursäkta mitt trötta uppseende!! 
Snart är allt detta ett minne blott...jag längtar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0