Kräk

Inatt vaknade jag av att Lava sprang ner för trappan. 
"Vad ska du Lava?"
"Jag måste spy mamma!!"
 
Sen va det igång. Två gånger till under natten kräktes hon. Jag hann tänka några gånger "bara jag inte blir sjuk, jag får inte bli sjuk"....men den tiden är ju förbi. Det är lugnt om nån som är sjuk är nära mig nu, jag har numera ett immunförsvar hehe.
 
Så det blir en hemmadag för oss idag. Det blir ingen cykeltur för mig. Jag får ta igen det imorgon.
 
Glömde säga att världens bästa chef va här igår och lämnade ett jojokort till mig. 
Så nu kan jag åka vart jag vill. Det underlättar väldigt mycket för mig nu när jag ska pendla till Lund i 7 veckors tid. 
Så jag får tacka Nobina och Burim för detta.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av solen och kaffet 
 
 
 
 
Ha en bra dag allihop. Glöm ej att krama dom du älskar ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0