Helgen är över

Jaha då sitter man i bussen i Höganäs.
Ska alldeles strax påbörja min söndagstjänst.
Helgen är äntligen över.
Jag överlevde.
Det har varit väldigt påfrestande, sömnrubbningar deluxe...men ändå har det gått helt okej.
Nu njuter jag av det faktum art det är två veckor till nästa jobbhelg.

Längtar till på tisdag...då får jag träffa mina underbara flickor.
Jag ska hålla Nova hemma från dagis...får se vad vi hittar på.
Kanske en promenad i skogen.

Efter den här helgen är jag ännu mer säker på att jag är klar med nattkörningarna.
Jag vill ha mer "normala" arbetstider...det är jag säker på nu. 
Jag ska se imorgon hur våra listor ser ut på regionen....se hur "dagtid" ser ut på regionen. 

Tills dess....ha en underbar söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0