Grattis Zakarias

Idag firade vi Zakarias som fyllde hela 1år.
Det blev massor av kakor och tårta.
Barnen lekte och hade jättekul.
Det är alltid roligt att träffa familjen så där allihop.
Stort tack till Kewin och Linn för ett fint kalas.

Nu ska jag lägga mig och kolla en film innan det är dags att lägga sig.
Imorgon blir det jobb för mig...är så där lagom motiverad.
Förkylningen sitter i fortfarande men jag ska nog fixa jobbet ändå.

Barnen åkte med Viktor idag...kommer sakna dom små liven.

Hej hej så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för att du kommer och sprider glädje ❤

2016-07-29 @ 22:37:57
Postat av: Anonym

Tack själv för att du kommer och sprider glädje ❤

2016-07-29 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0