High Capparall

Nu är vi hemma igen efter ett litet äventyr.
Jag och barnen tog en tripp till High Capparall ☺️
Det blev en toppendag med övernattning i Fia och Christians husvagn.
Så vi va hemma vid 10 idag och då va det bara att lägga av packningen och sedan åka iväg till sjukhuset för att ta blodprover.

Just nu ligger jag i soffan med tjejerna och bara är.
Har en huvudvärk dom inte vill ge med sig tyvärr.
Man är väl inte van vid äventyr hehe.
Här kommer lite bilder från gårdagen.

Vid campingen fanns en "sjö".
Där insisterade barnen på att få bada.
Jag kan tycka att det va aningen kallt men det gjorde uppenbarligen inte barnen.

Vi va på föreställningar hela dagen.
En av dom va Lucky Luke ☺️

Guldvaskningen va väldigt uppskattad.
Detta trots två genomblöta barn.
Det va nog mer vatten på deras klänningar än i vaskrännan.
Men efter en stund hade dom fått ihop tillräcklig för att göra två guldmynt.
Deras uttryck när dom fick pengarna i handen va obeskrivlig.

Stort tack för en riktigt rolig dag.
Nu blir det en myskväll i soffan.

Har fortfarande en hel del att tänka på.
Det känns som att jag är ganska säker på mitt val men det krävs ändå eftertänksamhet.

God kväll allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0