Ledig dag!!

Denna dagen har varit riktig bra.
Trots detta tråkiga väder.
Trots mina ökade biverkningar.
Trots tröttheten som hänger runt mig som ett mörkt moln.

Jag och tjejerna åkte till IKEA och åt lunch.
Sen gick vi bort till Väla och besökte Panduro.
Vi köpte lite pyssel och saker till mina drömfångare.
Sen köpte vi lite gott gott till fredagsmyset.
Bilderna ovan är på barnen när dom pysslar.
Det va riktigt kul att bara vara med tjejerna och pyssla.
Lite musik i bakgrunden och en massa roliga konversationer.

Här är resultatet av pysslet.
Jag har än så länge lyckats göra två drömfångare.
Ska fortsätta imorgon hehe.

Efter pysslet så spelade vi lite spel.
Barnen hade tydligen ett Yatzy i beredskap.

Nu ligger barnen i sina sängar och sussar gott.
Jag tittar på Greys och ska snart lägga mig.

Imorgon väntar jobb sen efter helgen börjar min efterlängtade semester.

Hej så länge ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0