Liseberg + Växjö

Igår åkte jag iväg med tjejerna till Liseberg.
Det blev en dag med mycket skratt och lek.
Molnen dominerade första halvlek men sedan pressade sig solen igenom.

Vi ha och åt på ett helvegetariskt ställe.
Till min förtjusning men barnens besvikelse hehe.

Tyvärr så spökade min mage ett bra tag så jag fick inte i mig så mycket.
Jag va rädd att dagen skulle bli förstörd när jag kände av magontet...tack och lov så lättade det efter några timmar.

Hör är lite bilder från gårdagen:

Det va väldigt skönt att bara få vara själv med barnen.
Det pratas mycket mer då.
Eller jag lyssnar kanske mer helt enkelt.
Det va väldigt mycket folk där vilket vi hade räknat med.
Jag av orolig att barnen skulle komma bort och jag tjatade på dom ett bra tag om att dom skulle hålla koll på var jag va.
Men dom va jätteduktiga.
Nova höll sig till mig hela tiden och Lava sprang och kikade över axeln var jag va.

Vi stannade ganska länge på Liseberg.
Klockan blev närmare 19 innan vi åkte.
Sen väntade en 2,5 timmes bilfärd till Växjö.
Jag behöver inte berätta för er att jag va aningen trött vid det laget.
Barnen underhöll sig med plattan medan jag underhöll mig med....tja...ingenting!!

Till slut kom vi fram iallafall.
Barnen borstade tänderna och sen va det direkt i säng.
Jag orkade vara social en liten stund men sen lockade sängen mig oxå.

Nu sitter jag här på Kusinens baksida och njuter av solen.
Vi ska ta en promenad ner till sjön idag....helt underbart väder!!

Jag lägger några fler bilder från gårdagen till sist.
Ha en underbar dag allesammans ☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0