Dags att sova

Dagen har varit lång, varm och är alldeles strax slut för mig.
Mina ögon kämpar för att hålla sig öppna.
Lite tråkigt eftersom jag har köpt jordgubbar som jag tänkte smaska på.
Men dom är kvar imorgon när jag vaknar.
Då blir det jobb igen.
Inte lika tidigt som tur är.

Det har blivit grönt och fint på baksidan nu.
Här är lite bilder:








Älskar alla dessa dofter och färger.

Jag träffade två trevliga prickar idag när jag körde 520 till Åstorp.
Jag har sett dom varje gång när jag kört där...men har aldrig tänkt på att hälsa på dem.







Många gånger kan jag ärligt säga att jag trivs bättre med djur än med människor.
Senast idag så tänkte jag att jag vill ha en hund.
En följeslagare som jag kan ta långa promenader i skogen med.
Dom är enkla.
Dom är ärliga.
Dom är trogna.
Jag är övertygad om att jag kommer bli med hund nån gång....frågan är bara när.
Man ska ha tid för sin hund, sitt husdjur.
Det är inte bara att skaffa en.
Men det ska bli kul när det väl blir av.


Nu säger jag God Natt!! 
Hörs imorgon.
En ny dag med nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0