Dags för nästa sjukling

Då va det Lavas tur att bli sjuk.
Hon hade kräkt igår när jag hämtade henne från Viktor.
Kräkningarna fortsatte till långt in på natten.
Det är så jobbigt att se sitt barn må dåligt och inte kunna göra mer än att badda pannan eller ge lite vatten.

Nova kom in till oss (Lava sov i min säng) kl 02 cirka och va ledsen.
Jag tänkte:
"Så nu är det hennes tur oxå!!"

Men hon hade bara drömt en mardröm.
Hon ville ligga hos mig hon oxå.
Självfallet fick hon det.
Dessvärre vaknade jag upp av att det hade hänt en liten "olycka" kl 04.

Så det va bara att gå upp och tvätta alla täcken och lakan och madrass.
Lava fick gå in och lägga dig i Novas säng medan hon och jag fick duscha av oss.

Så som ni säkert förstår så är jag aningen trött nu.
Så nu ska jag dricka min första kopp kaffe och hoppas att man piggnar till.

God morgon på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0