....

Livet är fullt av förändringar.
Ibland till det bättre...ibland till det sämre.
Vi vet aldrig vad som väntar runt nästa hörn.
Det är frustrerande att inte veta.
Att inte ha alla svar.
Ibland vill jag bara slänga ut frågan och omedelbart få ett svar tillbaka.
Men det händer aldrig...eller nej nu ljög jag lite.
Jag har svar...men dom finns inom mig och dom är inte alltid tillgängliga.
Ibland fördunklas sinnet av dimman.
Dimman av problem, ånger, känslor.
Då är det svårt att se klart.
Även om man har svaren så måste man våga lyssna på dem oxå.
Även om det inte är svaren du vill ha.

Nu ska jag snart iväg och jobba nästa pass.
Jag hann med Lavas avslutning, lämnade korgarna. 
Nu har jag kollat ett avsnitt av greys och snart dags att jobba.
Sen är det dags för studentfirande.





Ha en bra dag allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0