Sköna dagar...

Slappa.
Relaxa.
Njuta av dagen på bästa sätt.
Bilderna talar nog för sig själv ☺️☀️

















Min ena växt har dessa otroliga blommorna.
Alla dess färger och former.
Jag kan sitta och titta på den i en evighet.
Varje dag tittar jag om det kommit nån ny vacker blomma.
Jag tänker på oss människor när jag ser den.
Alla kommer från samma frö men ändå är vi så olika.
Alla är vackra på sitt eget lilla vis.







Mina katter va väldigt fotogeniska idag.
Solen stod högt på himlen när bilderna togs.
Vinden fläktade så skönt.
Gizmos purrande skänkte en känsla av fridfullhet.
Dom är härliga dessa katter.


Detta är livsnjutare deluxe.

Dagen har varit riktigt skön...men den är inte slut än.
Nu ska jag ligga här ute ett tag och njuta av den svala luften som sakta men säkert infinner sig.
Sen ska jag in och mysa ner mig i soffan med tjejerna ett tag innan dom ska lägga sig.

Hoppas er dag varit lika skön som min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0