Tänk tänk tänk

Jag sitter uppe i rastlokalen på knutpunkten.
Har värmt min mat.
Jag öppnade fönstret ut mot gatan så nu hör jag trafiken och fiskmåsarna.
Jag sitter och funderar....på vad jag ska skriva.
Jag har just nu många tankar.
Tankar på vart jag vill i livet.
Hur jag vill att mitt liv ska se ut.
Ibland glömmer jag bort att jag faktiskt bara är 31 år.
Jag har mycket levande kvar att göra.

Frågan är: "hur vill jag leva mitt liv?"

Jag funderar på att sälja min bostadsrätt.
Jag vill bo i hus...ha mitt eget.
Jag måste boka tid hos banken och se hur mycket jag kan få låna....vilka hus som jag kan se som aktuella.
Jag vill bo nära naturen.
Jag vill ha lugnet runt omkring mig.
Det är viktigt för MIG.

Jag vill kunna resa mycket.
Det betyder att ekonomin måste vara på topp.
Så jag måste ha en plan för hur jag ska ta mig dit.

Som sagt..många tankar.
Men jag har rast nu sen ska jag sätta mig i bussen igen.
Man får mycket tid att tänka när man jobbar ska jag säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0