Avslutad VFU

Med andan i halsen hinner jag precis med bussen som ska ta mig till Helsingborg.
Detta kan jag inte säga att jag saknat.
Under 4 dagar nu har jag kört bil...fast det har ju varit på gott och ont det med.
Jag blir påmind varje dag om att det är dags för service.
Sen expanderade min lilla spricka i framrutan i måndes....så nu har jag inget annat val än att fixa det ASAP.

Min praktik har varit väldigt givande.
Det va en jättefin skola jag kom till och min handledare va väldigt duktig.
Jag ser fram emot nästa praktik väldigt mycket.
Det är så mycket man lär sig som man aldrig kan lära sig när man sitter i ett klassrum.

Fredag idag kära vänner.
Fredagsmys!!
Lava frågade mig imorse om jag trodde det skulle bli en bra och fin dag idag.
Jag svarade: vad tror du?
Lavas svar: självklart en bra dag, det är ju fredag.
Så jag kör på Lavas klockrena resonemang....fredag, en bra dag!!

Imorgon blir det träning.
Jag va iväg i onsdes och körde ett pass.
Det känns i armarna fortfarande hehe.
Träningen känns fortfarande väldigt bra, dock har mitt knä börjat krångla.
Det gör ont ibland helt utan anledning.
Är det nåt jag har lärt mig det här sista åren så är det att lyssna på kroppen när den försöker säga nåt.
Så jag ska ta det lugnt med benövningarna och så hoppas jag att smärtan ger med sig.

Ha nu en underbar fredag allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0