Dagarna flyger iväg från mig....

Jag håller dom men blott för en sekund....sen slits dom ur mina händer...vidare till...något.


Vad hände egentligen alla de dagarna som jag inte kommer ihåg. 
Vad gjorde jag då? 
Det är som att en bit av mitt liv har försvunnit. 
Jag minns inte alla dagar, alla skratt.
Jag minns inte bråken vi hade.
Vad hände med dom? 

Jag satt och funderade på mitt förflutna.
På minnena som följer med det förflutna.
Minnena kom inte till mig så fort som jag trott. Jag va tvungen att se in i mig själv.

Vissa saker med mig själv vill jag ha svar på. Den enda som kan ge mig dom svaren är jag själv. 
Men det handlar inte bara om att skiten ska bubbla till utan. Det handlar om hur jag väljer att göra mig av med den skiten.

För den består av en massa toxider....dom måste bort.
Jag tänkte tillbaka för 20 år sedan. Jag va 12 år då.
Jag blundar och försöker känna de känslorna som jag hade då.
Det gjorde ont. 
Det är jättejobbigt men det är väldigt frigörande när man känner att all börda bara svävar iväg. 

Nu ska jag snart sväva iväg....upp till sängen. 
Båda flickorna sover gott i min säng...får se Om jag flyttar någon.

Så god natt och sov gott 😊🌸

Lite bilder som ploppade upp idag. 

Vackra bilder.
Essentiella bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0