Läkarbesök

Ett av dem alla avklarades idag...och det gick bra.

Vi pratade, resonerade, diskuterade...och kom fram till en lösning. 
Båda två kände sig nöjda när vi skildes åt så det bådar ju gott.

Hjälpte mamma med deklarationen sen, lite underhållande va det 😂
Vissa som har...hur ska jag uttrycka det...levt lägre än mig...är inte så uppdaterade på den "nya" teknologin.
Då är det tur att vi "som inte levt lika länge" finns där och kan guida dom.

Jag kommer antagligen att få känna hur det känns att vara "den som levt länge" när Lavs och Nova ska hjälpa mig med några nymodifierade saker.
Men den dagen dröjer hehe....hoppas jag iallafall.

Imorgon är det föreläsning igen...jag åker med förväntan till skolan.
Alla dessa föreläsningarna är så otroligt bra...spännande.
Önskar att man kunde känna så här för alla ämnen.

Men om jag ska orks upp imorgon är det dags för mig att nanna nu.
Tabletten är intagen och sömnen infinner sig snart.

Så god natt där ute och sov så gott 🌛

Kursen som ska ge mig en AHA upplevelse förhoppningsvis.


Lite hjälp när man inte hittar den där jäkla John Blund.

Middagen idag och en trött Bella 🌸


Kommentarer
Postat av: Anonym

Möjligen trött men lika vacker som alltid 💗💗 Kramar från grannen

Svar: Man blir som man umgås sägs det 😉 så du har nog smittat av din skönhet till mig 😘
Isabelle Dahlberg

2017-04-25 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0