Söndagsbestyr

Söndagen lider mot sitt slut.

Dagen har bjudit på en massa trevliga saker.
Jag ställde klockan på 10 men va aningen trött eftersom jag inte va hemma förrän 04.30 imorse.
Det va superkul igår, massa dans och underbart sällskap.

Barnens Simträning gick bra som vanligt...både Lava och Nova tog några nya märken. 
Efter träningen åkte vi hem och fixade lunch, barnen lekte en stund.
Sen efter det tog vi en cykeltur till affären och inhandlade ingredienser till nästa måltid.
Det blev hasselbackspotatis med veggobullar i gräddsås, gurka och lingon.
Riktig husmanskost...gott va det kan jag lova.


Efter att vi hade handlat så cyklade vi hem, vi skulle egentligen ner till ankorna men Fia ringde och sa att dom va på väg hem och att vi gärna fick komma till dem. Så det blev en tripp till dem istället.

Jag älskar spontanitet. 
Jag älskar just den fina relationen jag har med Fia....vi tar liksom våra träffar som dem kommer. Det är aldrig svårt med henne, vi ses när vi kan ses. 
Sen ibland kan vi umgås en hel dag och ibland blir det bara en timme...det spelar liksom ingen roll. 
Här värderar vi inte kvantiteten...snarare kvaliteten ❤️
Barnen lekte ute i deras trädgård och vi njöt av kvällssolen. 
Doften av nyklippt gräs spred sig.
Gud va jag älskar när sommaren är på antågande.
Jag gick längst ner i deras trädgård och tittade på träden.
Alla knopparna började slå ut.
Jag fick en känsla av....livet...att det va nu.
Den känslan ska jag hålla fast vid.

Det är dom små sakerna som gör livet underbart.
Det är när man ser dessa sakerna som ljuset blir starkare än mörkret.
Alla färgerna blir starkare.
Alla dofterna blir mer intensiva.

Ja livet är verkligen nu!!
Inte imorgon.
Inte igår.
Det är NU!!!

God natt mina vänner ⭐️🌛❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0