Drop in = kladdkaka

Nu sitter jag på barnens skola och inväntar flickorna. Det är dags för drop in på deras fritids.

Lava och Nova berättade att dom skulle bjuda på kladdkaka...och vem tackar nej till det hehe.

Det blev ingen skola idag, lektionen var inställd. Så jag har suttit och skrivit på min populär vetenskapliga artikel.
Den är nästan helt klar nu...ska bli så skönt att ha det färdigt så jag kan fokusera på nästa uppgift.
Snart är ju skolan klar...sommarlovet börjar.
Inte för att det kommer bli så mycket ledigt ändå...jobb jobb jobb!! 

Det ska bli skönt att koppla bort hjärnan ett tag nu. Den har gått på högvarv sen i Augusti förra året. 

Så nu kommer barnen 😊
Ha en bra dag 🌞🌸

PS. Såg nu precis att drop in var den 23 maj....känner mig lurad haha. DS. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0