Kära Tomten!

Vi pratade om Tomten vid frukostbordet och det slutade med att Lava ville skriva brev till honom. 
Jag va ganska övertygande när jag berättade om Tomten och alla hans bestyr 😉 och jag tänker fortsätta med det så länge jag kan. 
Jag vet hur spännande jag tyckte det va....ända till nån fick för sig att berätta "deras sanning" om Tomten. 
Sen va helt plötsligt julen inte lika magisk.
Så här hemma tror vi på Tomten iallafall 🎅🏼

(null)

(null)

(null)

Jag va ute i brevlådan och tittade imorse och precis som jag förväntat så låg den lilla tidningen där.
Tack så mycket Ann-Britt för tidningen ❤️

(null)

Innan jag sätter mig ner och läser så ska jag öppna mina andra brev som jag hämtade nu under morgonpromenaden.

(null)

Äntligen är dom här...som jag har väntat (eller inte). Det är ett nödvändigt ont och jag är glad att det dröjer typ 10 år innan jag behöver krångla med detta igen. 

Nu ska jag byta om sen bär det iväg på skojakt. 

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0