Att se tillbaka

Känns som alla vägar leder dit jag ska
Drömmarna finns med mig nu
I varje kliv jag tar
Känns som att jag gått förlänge för att vika av
Jag har väntat hela livet på idag

Tänk om du kunde se mig nu
Se hur bra det blev
Och kunde fråga mig hur

Se att allt vårt slit gav utdelning
Att varenda hårt slag fick en mening
All din oro, du blivt vaken hela nätter
Svättas i sängen, rädslorna på gränsen
Tänk om jag kunde va där då
Hålla dej hårt å göra problemen till små
Jag förtsätter följa vår dröm
Alla våra planer jag har är inte glömt
Känns som alla vägar leder dit jag ska
Drömmarna finns med mig nu
I varje kliv jag tar

Du är så pressad, aldrig bekräftad
Du söker, försöker men blir aldrig älskad
Jag bär dina ärr som smycken idag

Stolt över dej när jag tänker tillbaka
Vi kanske inte alltid drog jämt
Men idag är allt förlåtet och glömt
Känns som om alla vägar leder dit jag ska
Drömmarna finns med mig nu
I varje kliv jag tar
Känns som att jag gått förlänge för att vika av
Jag har väntat hela livet på idag
Var det dom som kritisera dej
Är dom där för dej
Du vet att svaret är nej
Varför fastnar neggativa komentarer
Medan komplimanger rinner av en
Gå in och bara peppa dej själv
Badrumsspegeln varje morgon och kväll
Deras röster i huvet tryckte ner mig
Idag vet jag bättre jag ler mot spegeln
Stå upp för dej själv, stå för ditt ord
Lita på känslan du bär inombords
Utan kompromiss, vik aldrig av
Livet är en gåva om vi väljer att må bra
Jag bär dina ärr som smycken idag
Stolt över dej när jag tänker tillbaks
Vi kanske inte alltid drog jämt
Men idag är allt förlåtet och glömt

Känns som om alla vägar leder dit vi ska
Drömmarna finns med oss nu
I varje andetag
Känns som att vi gått förlänge för att vika av
Vi har väntat hela livet på idag

Jag ser meningen i motgångar
Jag har lärt mig av misstagen
Jag är så tacksam för idag
Jag ser meningen motgångar
Jag har lärt mig av misstagen
Jag är så tacksam för idag
Känns som alla vägar leder dit jag ska
Drömmarna finns med mig nu
I varje kliv jag tar
Känns som att jag gått förlänge för att vika av
Jag har väntat hela livet på idag
Det känns som om alla vägar leder dit vi ska
Drömmarna finns med oss nu
I varje andetag
Känns som att vi gått förlänge för att vika av
Vi har väntat hela livet på idag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0