God natt

Sista energin håller på att svalna.

Ögonlocken blir tyngre och tyngre.
Jag ser texten framför mig men bokstäverna formar inga ord.

Jag vet att jag behöver läsa men det är oxå viktigt att man inser när det är dags att sluta.


Dagen har spenderats med min fina syster och pappa. 


Imorgon är barnens skola stängd så det blir mys hemma.
Jag måste dock plugga men vi ska nog hitta tid för lite soffhäng och gos 🌸

Men nu är det iallafall dags att sova.
Nova kom precis ner och frågade när jag skulle lägga mig. Hon tycker det är svårt att somna själv nu för tiden och jag vill att hon försöker somna själv först innan hon ger upp och kommer ner till mig...men det är lättare sagt än gjort.

Så nu ska jag gå upp och lägga mig bredvid henne...höra henne viska: älskar dig mamma! 

Natti natti!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0