I väntans tider...

Inget sms.

Inga böcker...än så länge.
Inga naturvetenskapsböcker iallafall.
Men jag lyckades få mina giriga händer över en Engelskbok idag iallafall 😁

Den kursen börjar inte förrän om några veckor men det är lika bra att vara ute i god tid.

Jag har varit lite slarvig med det innan...men det är aldrig för sent för att förändra ett mindre bra tänk 😊
Jag upplever att det är lite jobbigt att tänka på den kommande kursen när jag är mitt uppe i den nuvarande.
Men det är väl så det är antar jag.
Framförhållning.

Nu sitter jag och väntar på ett samtal eller sms.
Flickorna ska själv gå hem till mig och hämta sina cyklar och sen cykla hem till Viktor 🙈
Jag är så nervös men jag vet att dom fixar det.
Men dom ska ringa antingen mig eller Viktor när dom kommer hem till mig och invänta ett OK när dom kan cykla hem till Viktor.

Nu ska jag börja läsa en ny bok.
I am Malala heter den, ni har säkert hört talas om den. Även den är till Engelskan men den verkar så bra att jag vill börja med den redan nu.

Ha en bra dag allesammans 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0