Idol...

Nu sitter jag med ett barn på varje sida om mig.

Idol är igång och vi njuter.
Massa kärlek och mys med mina bästa ❤️❤️

Det har varit en lång dag i skolan idag och jag va helt slut när jag kom hem...men sen hände det något. 
Jag såg mina flickor och deras sprudlande glädje...och dom smittade av sig.

Vi åt gott och skrattade innan vi satte oss i soffan. 
Tjejerna ville skrämma mig med spökhistorier men det va jag som vann priset för bästa spökberättare. 
Med stora ögon och gapande munnar så fick jag dom att hoppa upp från stolarna. 
Lite ljudeffekter och en hög plötslig röst så skrek dom haha.

Lite sura blev som men dom erkände att jag va bäst haha.

Sen skrattade vi lite åt Turbo som satt och studerade sig själv i spegeln.
Utan att överdriva så satt han där i minst 20 min och bara tittade på sig själv.


Nu ska vi njuta resten av kvällen så jag säger....god kväll 🌟🌟


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0