Tenta here i come

Tåget rullar mot Hbg.

Jag mumsar på ett saftigt äpple.
NO böckerna trängs i väskan.

Jag funderar....ska jag läsa lite 🤔 eller ska jag bara låta ödet ha sin gång.


Fredag idag....den speciella dagen!! 

Fast idag ska barnen ha sitt fredagsmys hos Farmor och Farfar.
Jag får stå över denna gången 😭
Men det gör inget...vet att dom uppskattar den tiden med bästa Farmor & Farfar ❤️

Nu är jag snart inne i Hbg, ska promenera över till bästa perrong där tåget mot Malmö väntar.
Dagen känns bra 😁

Jag va ute och sprang igår och imorse....nya tag.
Ny motivation växer i mig.
Då får man passa på och utnyttja den nyfunna energin.

Det är aldrig för sent för att vara snäll mot kroppen 👏🏼🌱😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0