Ett besök hos Viktor

Resulterade i detta.....

(null)

(null)

Mumsiga mandelmusslor som älskade Ann-Britt har skapat i vanlig ordning och sen en kopp extremt svart kaffe. 
Det va gott och trevligt.
Vi satt och pratade medan tjejerna spelade lite spel. Skönt att komma hemifrån lite, skingra tankarna lite. 

Inget jobb idag heller. 
Vet inte vad som händer med det där så kallade jobbet. 
Blir frustrerad när man inte får några svar och allt bara är tyst. 
Ovissheten är riktigt dryg.
Idag har jag varit "ledig" men jag har ändå inte kunnat njuta av den ledigheten eftersom jag vet att jag förlorar pengar varje dag som jag är utan jobb. 

Men jag ska försöka släppa det. Ingen idé att slösa min energi och släppa in negativitet på grund av deras nonchalans.

Lava sover hos Viktor idag så jag och Nova spenderade kvällen i soffan, under täcket med varm choklad och några avsnitt av julkalendern. 
Nu har hon lagt sig och jag ska ta en kopp te och titta lite på tv innan det är dags att Nanna. 

Kram på er

(null)

(null)
 Hittade lite gamla bilder som jag ville dela med mig av ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0