God morgon!

(null)

Har precis satt mig på bussen mot Örkelljunga. 
Det är blött men inte särskilt kallt. 
Regndropparna lägger sig som ett fint täcke när jag rör mig från bilen till hållplatsen.

Ingen bra sömn inatt heller. 
Måste verkligen komma iväg till gymmet och göra av med lite energi.

Lite ont i huvudet och yrsel idag, konstigt...det va längesen jag hade huvudvärk faktiskt. 
Orkar inte bli sjuk nu 😒 så jag får försöka att ta hand om kroppen nu. 

Gröten va inte god imorse men jag åt den tillsammans med mitt morgonkaffe. 
Nu sitter jag här två timmar senare och är hungrig. 
Tålamod!!!!
Det kommer nog bli en hel del kaffe idag, vi ska revidera vårt arbete efter feedbacken vi fick i fredags. 
Så nu kavle vi upp armarna och kör igång. 
Ska bli skönt när vi har det klart och kan hålla lite julledigt 😊🎅🏼

Ha en fin dag ⭐️

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0