Trött trots solsken

All ork i kroppen har tagit slut.
Det känns som när jag avslutade min cellgiftsbehandling...när allt var i en dimma. 

Jag pratar men hör inte vad du svarar. 
Jag orkar inte.

Idag skiner solen, känner värmen i ansiktet.
Men trots det så tar tröttheten över.

Jag är på väg till Örkelljunga nu, ska träffa Emma. Vi fick gjort en del igår och ska fortsätta idag. Sen håller vi paus i några dagar. 
Det är så skönt, att man kan jobba på när vi ses och sen släpper vi arbetet tills vi ses igen. Ingen stress eller inre tvång om att man måste sitta med arbetet.

Jag hoppas att energin kommer tillbaka snart. 
Jag hatar att vara så här "blank". 

(null)

Med ett leende på läpparna försöker jag låtsas att jag orkar. 
Jag presenterar den personen som jag vet att ni vill träffa. 
Den personen som ni kan luta er mot.
För det är enklare så......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0