Trött, trött så trött

Jag vet inte vad som händer, jag orkar inte tänka. 
Mitt huvud känns som i en dimma. 
Tankarna makes no sense.

Emma va här idag, vi gjorde det vi bestämt oss för och kom en bit på arbetet.
Men mot slutet så va det segt. 
Då gick allt i slowmotion 😑
Efter det kom jag liksom aldrig ikapp. 
Nova hade sin sista träning för säsongen och sen när det va slut ville hon följa med mig hem så det gjorde hon.

Vi låg i sängen och pratade en stund innan jg gick ner till kläderna som skulle strykas.
Tack än en gång Ann-Britt för lånet av strykjärn. Jag lovar att du snart får tillbaka det 😘
Mina skjortor och Lavas Lucialinne skulle fixas så det va bara att sätta igång.

Musiken strömmade ur högtalaren och jag försvann in i min dimma igen. 
Efter en timme va jag klar och då va det dags för te och soffa.
Och nu ligger jag här och knappar på mobilen.
Ögonen är trötta, men jag vet att jag måste in i duschen innan jag kan bege mig upp i sängen.

Snart ska jag resa mig, snart!! 
Behöver bara samla mig lite (sa Agda 90 år). 

Imorgon bär det av till Örkelljunga. Då ska vi jobba på det sista av arbetet. 
Abstract och det sista av diskussionen.
Sen är det bara småfix innan det är helt klart.
Ska bli skönt att hålla lov 😊

God natt ⭐️✨ sov så gott och dröm fantastiska drömmar 🌸❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0