Examination——-check!


Ljudet av koppar som fylls med ljuvliga drycker når mina öron. 
Doften av kaffe, bullar och en massa annat gott fyller min näsa.....jag tar ett djupt andetag och sätter mig ner i den lite allt för mjuka soffan.

Snart hör jag baristan ropa upp min beställning....en sojalatte med hasselnötssmak.
Den smakar sött, varmt.
Ljuvligt.
Detta får bli min belöning efter den avklarade examinationen.
Nu kan jag sätta en bock vid denna kursen oxå. 
På måndag börjar nästa kurs så det blir inte allt för mycket ledigt...men det gör inget.
Nu ska jag inte tänka på måndag.
Nu ska jag njuta av den här fredagen, bara njuta och vara.

(null)

Bussen går hemåt om 15 min så jag ska sitta här nu och smutta på mitt väldigt varma kaffe.
Jag ska sitta här och titta på alla de som springer förbi, alla dom andra.
För just nu är jag inte en av dom, inte en av dem som stressar förbi. 
På måndag lär jag vara en av dem hehe...men inte nu.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0