Ännu en dag

Solen värmer idag, det ger en känsla av glädje. 
Men är den riktig...eller är det bara inbillning? 
Ibland känns det så, ibland inte. 
Saker händer i våra liv som vi inte styr över, hur ska man hantera det?
Vi kan ju inte påverka det när det väl har hänt.
Nej! Vi kan bara välja hur vi ska hantera det.
Vi styr våra beslut....ingen annan.
Vi kan äga dom med stolthet eller låta dom driva oss ner i fördärvet...våra beslut, våra val.

Idag va en lång dag i skolan.
Dagen va bra, eleverna va superduktiga och jag kände mig väldigt nöjd när dom gick hem för dagen.
Sen försökte jag fjäska till mig lite tid att sitta med min lektions planering. Det blev bara en timme men det är bättre än ingenting.
Sen fick jag fortsätta när jag kom hem, vilket va drygt när vädret bara ville att jag skulle sätta mig och sola.
(null)

Jag gjorde lite av varje.
Skönt!! 

Nu är det dags att säga god natt! 
Imorgon är sista dagen på VFUn denna veckan.
Då blir det jobb och busskörning istället.

Natti natti 😊

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

🦋🌸

2018-05-08 @ 23:54:19
Postat av: Anonym

🦋🌸

2018-05-08 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0