Avslutad VFU

Igår va sista dagen på Glumslövs skola. 
Jag sa hej då till eleverna och hade ett bedömningssamtal med min handledare. 
Allt kändes vemodigt och jag ville inte avsluta, har haft så roligt där.
Men samtidigt ska det bli skönt med sommarlov.
Efter att jag slutat där så åkte jag till Malmö och träffade studenten som jag ska åka till Norge med.
Vi fick info om vad vi skulle göra och fick fylla i ett papper med kontaktuppgifter.
Det ska bli så roligt att få chansen att uppleva detta. 
Så jag är taggad till max.
Det blir inte förrän i slutet på augusti som vi åker men det kommer gå snabbt dit.

Nu sitter jag och väntar på att få mina naglar fina. Vill ju vara i toppskick nu när man åker till Turkiet 😉

Jag får lägga ut en bild med resultat sen.
Hej så länge!!! 🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0