En perfekt dag!

Ja idag va en sån där dag.
Ingen stress, fint väder, natur....bästa sälllskapet.
Önskar att man kunde få fler såna här dagar.
Det blir liksom svårt att nå upp till de i vardagen hehe, men jag antar att det är därför dom dagarna är så bra.
Det bästa med denna dagen va inte vädret, eller maten eller naturen....nej, det va känslan av samhörighet.
Inga telefoner (förutom när bilderna togs). 
Detta resulterade i att vi spenderade några timmar med att bara prata...om allt och inget.
Det är rätt sällsynt idag.
Då tävlar man mot alla skärmar....eller så känns det iallafall.
Men så va det inte idag 😍
Då va det bara vi och sen kunde allt annat kvitta 🌸
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ligger tjejerna och sover i sina sängar.
Det är tyst här hemma.
Datorn har slocknat och jag känner mig ganska mör.
Solen tog rätt bra idag, det känns i huvudet.

Jag fick gjort lite skolarbete nu när barnen gått och lagt sig, dock inte allt jag hade behövt göra.
Men jag känner att jag behöver sova nu. 
Imorgon ska jag hålla i två lektioner själv....wish me luck!! 
Trist att detta är sista veckan nu för VFUn.
Jag känner att det är här man utvecklas mest så självklart hade jag velat ha några veckor till.
Men jag ska ta vara på den här veckan och trycka in så mycket jag kan i min lilla hjärna 😊
Men nu väntar sängen....natti natti ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0