New nails

(null)

(null)

Alltid lika nöjd med Hannas konst! 
Jag sa till henne att hon skulle göra nåt snyggt och detta blev resultatet.

Klockan har smugit över över 22.00 och jag har precis satt mig i soffan med en kopp te och min dator i knäet. 
Min PowerPoint presentation är snart klar och jag känner sakta men säkert hur lugnet kommer över mig.
Snart är denna delen klar oxå och då är det en inlämning till innan sommarlovet är ett faktum.
UV dräkter till tjejerna är beställda nu samt mer ekologiskt solskydd. 
Vi gör oss redo för den efterlängtade resan.

Nu ska jag stänga datorn och strax lägga mig.
Imorgon är det jobb, tågersättning. 
En lång dag men pengarna behöver rulla in.
På söndag är det samma sak, tut tut!! 

God natt mina vänner ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0