The flowers

Uterummet och baksidan börjar vakna. Blommor med färger och inom en snar framtid smultron, tomater, lök och sallad.
I takt med att trädgården växer så vaknar även jag till liv.

(null)

(null)

(null)

Dagen spederade jag med Nova på badet.
Lava ville hellre leka med Filippa så jag fick lite egentid med mitt ena hjärta.
Tyvärr är jag väl inte lika roligt sällskap som Lava när det kommer till att plaska och leka i bassängerna.
Som tur är så kom Ebba och Jessica lite senare så då övergav Nova mig lika snabbt som en droppe regn i Sahara.

Nu sitter jag här i soffan med en morot i handen och en kopp te.
På tvn visas en serie som jag följt ett tag. 
Huvudet är tungt och kroppen värker efter mitt lilla träningspass här hemma.
Jag hoppas att jag somnat snabbare inatt är vad jag gjorde igår.
Klockan hann bli 00.00 och lite till innan jag slocknade.

Imorgon väntar en ny solig dag med underbara vänner.
Det blir middag och utgång med tjejerna i min grupp.
Innan dess ska vi fira Jasmine som tar sin examen och firar sin födelsedag 🌸
En helt perfekt dag alltså 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0