En sån där torsdag....

Kvällen nalkas och jag ska strax lägga mig. 
Det har varit en mysig, bra dag. 
Jag fixade mina naglar.
Träffade Eva och hann med en lite ministund med Sanna oxå. 
Sen blev det en tripp till Vattnets Hus i Ängelholm. 
Som sagt...en bra dag. 

Nu ikväll läste jag och tjejerna ut en av böckerna oxå. 
Så imorgon är det en ny som ska invigas. 
Titeln "den magiska kappan" 😊

(null)

(null)

(null)

(null)

En annan sak som förgyllde kvällen va att Nova tappade ännu en tand. 
Så nu har tandfen ett besök till att göra inatt 😉 och ett fint leende fick hon på köpet 😘
(null)

(null)

Nu säger jag god natt ✨⭐️
Imorgon är det skola för hela slanten.
Sen är det dags för fredagsmys ❤️ möjligtvis med syrran och pappa som gästartister.

Så natti natti 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0