God kväll

Mörkare blir det, tystare.
Ljusen är obligatoriska nu för tiden och brasan på Netflix går varm här hemma.

Just nu sitter jag i soffan och njuter av tystanden. Barnen ligger i sina sängar (Lava ligger i sin och Nova i min 😅). 

Jag känner hur det stramar längst med min rygg, tatueringen är precis insmord och det svider lite.
Men annars känns det riktigt bra. 
Jag blev supernöjd och ju mer jag tittar på den desto mer kär blir jag ❤️❤️

Imorgon blir det träning, plugg och sen träning för Nova igen. 
Jag ska försöka blir klar med min presentation till på torsdag och träna in texten oxå. 
Lagom kul men det måste göras.
Jag hade hellre åkt in till stan och köpt....Birka.....och....😉 en perfekt frukost...håller du inte med hehe.

Nähä....lite te nu och sen sängen. Sov riktigt dåligt inatt så hoppas på en bättre kvalite på sömnen inatt. 

Natti natti ⭐️✨

(null)

(null)

Här sitter mästaren och skissar på min tatuering. Nu sitter den på ryggen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0