Walking with dinosauries

Fick lite bilder från dagens föreställning som barnen och deras farmor och farfar besökte.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tjejerna var väldigt nöjda när dom kom hem. 

Nu ska jag lägga mig, blir tidigare idag eftersom jag ska upp med barnen imorgon. 
Skola igen och rutiner som ska återinföras.

Skolarbetet blev färdigt idag, känns bra även om jag är osäker på slutresultatet när lärarna har tittat på det.
Men imorgon ska jag iallafall börja på min PowerPoint till redovisningen som ska ske på torsdag. Lika bra att ha den klar så jag kan börja träna på vad jag ska säga.

Tänkte försöka komma iväg till gymmet imorgon oxå..får se vad jag hinner. 
Bara nästan en dag kvar nu till jag ska lägga mig under nålen. 
Kom på idag att jag nog inte kommer kunna sova så bra med ett sår på ryggen hehe. Men jag ser fram emot det....har väntat så länge och nu är det äntligen dags ❤️❤️

God natt på er ⭐️✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0