Happiness is not a destination, it’s a way of life

All den skönhet som just nu exploderar är stundvis för intensiv för att ta in. 
Alla färger, alla dofter...all denna glädje och kärlek som finns runt omkring oss.

Och sorgen sedan över att detta inte är en självklarhet för alla.
Vissa får aldrig känna doften av tusentals träd som knoppar.
De får aldrig se skiftningarna i löven. 
De får aldrig höra suset när vinden sveper över ängarna.
Inte heller får de se de fantastiska djurrike i dess fulla prakt.
Varför då kan man fråga sig?? 

För att de inte tar sig den tiden.
Det prioriterar andra saker.
De "hinner" inte.
Eller nej vänta, det är ju inte dom som fattar de beslutet...nej det är någon annan som gör det åt dem.

Jag hade aldrig kunnat leva i en storstadsdjungel.
Jag behöver naturen, för att leva, andas.
Och jag vill se mer. 
Inte bara vad Sverige har att erbjuda, utan resten av världen oxå.
Jag vill se allt och lite till.
Vill du?? 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det bästa med detta är att det är helt gratis, till för vem som helst att njuta av.
Ta vara på det 🍂🍁🌳🌞

Bilderna här är tagna från mölledammarna, endast några kilometer från mitt hem. 
Helt underbart.

Ikväll lagade jag den sista måltiden från linas 😊 den va helt okej men jag har smakat godare rätter.

Här har ni middagen 🥙
(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är det dags att knyta sig.
Klockan är bara 21.00 men jag känner att min kropp och hjärna skriker efter sömn.
Så god natt på er ⭐️✨

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Very nice shot it is!!!!

2018-10-17 @ 14:42:41
Postat av: Anonym

Very nice shot it is!!!!

2018-10-17 @ 14:42:42
Postat av: Anonym

Beautyful U are 😍

2018-10-17 @ 14:43:35
Postat av: Anonym

Beautyful U are 😍

2018-10-17 @ 14:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0