Kvällen nalkas

Tystnaden är överväldigande när jag är klar med allt här hemma. 
Jag funderar på om jag ska sätta igång nåt på Netflix eller Viafree, men kommer fram till att det är ganska skönt att bara sitta i tystnaden. 

Det händer inte så ofta.
Alltid musik eller någon som pratar.
Alltid rörelse och fokus.
Aldrig att bara få vara.

Men det är jag nu. 
Jag sitter med mitt te och mitt fantastiskt goda knäckebröd. 
Njuter av varenda liten sekund.

(null)

(null)

(null)

Idag hade Nova innebandy träning och alla va med och tittade. 
Hon kämpade på och vi hejade på.

Imorgon är det praktik igen så det blir sängen strax. Jag behöver ta igen några timmar eftersom jag jobbade igår natt och natten innan dess. 
Efter praktiken blir det nog gymmet för min del. Jag har en saftig träningsvärk och förkylningen ligger fortfarande och lurar...men jag vill ändå hålla träningen igång så jag inte tappar stinget liksom.

Så natti natti ⭐️✨🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0