Kvällspromenader

Idag kom jag iväg till gymmet.
Det kändes riktigt skönt. 
Endorfinerna fyllde min kropp och jag kände mig piggare än jag gjort på länge.

Nu när jag är på VFUn så blir det tyvärr inte lika mycket tid till gymmet, men desto härligare när man väl hittar dit.
Nä nu sista tiden har det varit mina löprundor som hållt mig igång.
Det börjar bli mörkare dock så jag vet inte hur det blir då.
Jag bryr mig egentligen inte om att det är mörkt och sen behöver man ju inte gå där det är beckmörkt.
Jag lever väl fortfarande i min lilla drömvärld där det inte händer nåt dåligt så 😅

Jag avnjöt en mumsig skål med gröt till kvällsmat. 
Allt är förberett för imorgonbitti. 
Fredag och sista skoldagen för denna veckan. 
Får se vad som händer imorgon då...om Robban har några uppgifter till mig.

Nu säger jag god natt och sov gott ✨⭐️
Imorgon är en ny dag med ny positiv energi.

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va försiktig i mörkret....

2018-10-18 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0