Bästa beskedet

Imorgon åker jag till Färöarna och fick idag det bästa beskedet inför resan. 

Godkänt på kursen ⭐️👌🏼👏🏼

En sten lättade från mina axlar och jag ska nu njuta fullt ut. 
Ett steg närmare min examen ❤️

Fast grattiset är egentligen inte mitt idag. 
Det tillhör min bästa vän.
Fia 😍 min underbara, lojala och helt fantastiska vän.
Hon fyller år idag och därför vill jag gratulera henne och berätta hur viktig hon är för mig. 

Hon är definitionen på vad en riktigt bra vän är. 
Hon lyssnar när jag bara tjatar sönder hennes öron. 
Hon skrattar med mig när jag är mitt tokiga jag. 
Hon tröstar mig när jag inte orkar mer.

Hon är och kommer alltid vara DEN stjärnan på himlen som lyser starkare än alla andra ❤️

Så hipp hipp hurra för dig idag ❤️🎂🎁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0